În articolul nostru anterior dedicat satisfactiei clientilor, ne-am concentrat pe Customer Care și gamification. În această nouă analiză aprofundată a subiectului, vom aborda alți doi factori esențiali pentru o experiență de succes a clienților: automatizarea magazinului și eficiența logisticii și a depozitului. Automatizare și autoservire în sectorul Retail Punctul de vânzare este întotdeauna automatizat; clienții se așteaptă acum la plata cu autoservire și la opțiuni de alegere în aproape orice tip de magazin. Nu numai: achizițiile efectuate independent trebuie să includă metode fără numerar și fără contact pentru a plăti factura. O tendință care a crescut exponențial în perioada post-pandemie, când sondajul „Consumatori și retaileri în faza New Normal” al GFK Italia a afișat următoarea situație: 73% dintre intervievați merg doar în magazine care garantează igiena și siguranță maximă; 35% dintre consumatori preferă ca personalul să nu atingă bunurile; clienții care cumpără în mod similar în magazine și online au crescut de la 17% la 43%. Deci, ceea ce a fost inițial un instrument principal în lumea cateringului a ajuns să implice întreaga imagine de ansamblu a retailului. Apropos de kiosk, este un produs cu adevărat apreciat de cei care preferă să facă orice pe cont propriu, inclusiv în magazin. Un dispozitiv cu design rafinat și inovator, acceptând toate formele de plată datorită codurilor PIN, cititoarelor de coduri de bare și imprimantelor POS integrate. Monitoarele tactile mari si elegante, capabile sa suporte diverse sisteme de operare si software cu o utilizare intuitiva, asigura o experienta unica de cumparaturi.

Mai multe detalii aici: Automation and smart logistics: a complete Customer Experience | Custom S.p.A.